PREGLEDNA LIKOVNA RAZSTAVA OB PRIREDITVI ZA ENERGETSKO SANACIJO ŠOLE
LIKOVNO PODROČJE: GRAFIKA
LIKOVNA TEHNIKA: VISOKI TISK – LINOREZ
LIKOVNI MOTIV: EX-LIBRIS
Dijaki 2. GH so oblikovali svoj ex-libris v katerem so predstavili delček sebe. Ta osebni znak, je povezan z njihovim življenjem ali konjički.
UMETNOSTNO-ZGODOVINSKA OBDOBJA IN SMERI
RAZRED: 1.GTT, 1.PV
Pri predmetu umetnost poteka pouk v 2. oc. obd., v obliki projektnega dela. Dijaki se v procesu učenja osredotočajo na raziskovanje in predstavitev različnih umetniških obdobij.
S pomočjo literature in spleta iščejo podatke in značilnosti o posameznem obdobju. Ustvarijo svojo predstavitev, učni list za sošolce, miselni vzorec za razstavo in likovni izdelek v tehniki, ki je najbolj značilna za predstavljeno obdobje. Poleg teoretičnega znanja dijaki ustvarijo tudi miselni vzorec, ki služi kot osnova za razstavo. Ta miselni vzorec pomaga pri vizualizaciji in povezovanju ključnih konceptov in elementov umetniškega obdobja.
Najpomembnejši del projektnega dela je likovni izdelek, ki ga dijaki ustvarijo v tehniki, ki je najbolj značilna za predstavljeno umetniško obdobje. Ta likovni izdelek ni le rezultat njihovega ustvarjalnega dela, temveč tudi njihova interpretacija in izraz njihovega razumevanja obravnavanega obdobja.
S takšnim pristopom k pouku umetnosti se dijaki spodbujajo k raziskovalnemu delu, ustvarjalnosti in kritičnemu razmišljanju.
LIKOVNO PODROČJE: GRAFIKA
RAZRED: 2. PV
Ne samo, da ustvarjalnost in umetnost dijakom širi obzorja, tudi avtentični delovni prostor ima svoj čar in motivacijo.
Tako so dijaki tehniko globokega tiska ustvarjali v ateljeju izolske umetnice. Spoznali so postopek barvanja matrice in tiskanja na dveh profesionalnih grafičnih stiskalnicah.
Take oblike sodelovanja so vir navdiha, ustvarjalnosti in izjemna izkušnja za dijake. To edinstveno učenje omogoča tudi razvoj njihovih umetniških veščin in dragocenih praktičnih izkušenj, ki jim bodo koristile tako v šoli kot tudi v prihodnjih umetniških podvigih. Pomembno je, da imajo dijaki teke priložnosti dela, saj pomagajo pri razvoju njihove ustvarjalnosti, samozavesti in motivacije.
DIDAKTIČNE IGRAČE
RAZRED: 3. PV
Dijaki so ustvarili didaktične igrače, ki so opremljene z didaktičnimi usmeritvami, cilji in vključujočimi področji dejavnosti, kar omogoča celostno razvojno izkušnjo za otroke. Vsaka igrača je oblikovana tako, da spodbuja različne vidike otrokovega razvoja, vključno z motoričnimi veščinami, kognitivnim razvojem in socialnimi interakcijami.
Dijaki so se osredotočili tudi na to, da so igrače varne, estetsko privlačne, barvite, nekomercialne in nešablonske. Skozi proces ideje, načrtovanja izdelave in praktične uporabe so skrbno razvijali vsak detajl, da bi ustvarili izkušnjo, ki bo otrokom omogočila raziskovanje in učenje na zabaven in vznemirljiv način.
Predstavitev igrač med sošolci je bil prvi korak v preizkusu njihove učinkovitosti in zabavnosti. V petek pa bodo te igrače dobile pravi pomen, ko nas bodo obiskali otroci iz Vrtca Mavrica. Praktična izvedba bo pokazala, kako dobro so dijaki razumeli potrebe in interese otrok ter kako uspešno so zasnovali in izdelali didaktične igrače, ki bodo otroke navdušile in jim pomagale pri razvoju različnih spretnosti.
S tem projektom dijaki razvijajo svoje ustvarjalne in tehnične sposobnosti. Ustvarjanje didaktičnih igrač je tako izjemna priložnost za povezovanje šolskega znanja z resničnimi potrebami in izzivi v vzgoji in izobraževanju.