UČENJE MATEMATIKE MALO DRUGAČE, marec 2020

S kozmetičarkami smo se začele učiti matematiko na drugačen način. Različno predznanje dijakinj, nizka motivacija za učenje, želja po uporabi mobilnih telefonov, … vse to in še več nas je pripeljalo do tega, da smo skupaj ustvarile sproščenost in dobro voljo pri  urah matematike. Dijakinje se lahko učijo na hodniku, v učilnici ali v knjižnici. Same se odločijo, kje in s kom se bodo učile. Na začetku ure dobijo navodilo, katere naloge morajo usvojiti.  Naloge so razvrščene od lažjih k težjim. Ko preidejo na težje naloge, si lahko pomagajo s pomočjo spleta ali programa Photomath. Tiste dijakinje, ki potrebujejo dodatno razlago, jo dobijo od sošolke. Dijakinje si med seboj pomagajo, so bolj aktivne, počutijo se bolj sproščeno, kritične so do sebe, napredujejo v skladu s svojimi zmožnostmi in v razredu je manj težav z disciplino.

Seveda se kdaj zgodi, da nihče v razredu ne zna rešiti naloge, in takrat s pomočjo  profesorice pridejo do postopka, ki jih vodi do pravilne rešitve.

AKTIV MATEMATIKE

Srednja šola Izola

Srednja šola Izola, Ulica Prekomorskih brigad 7, 6310 IZOLA

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost