Mednarodna konferenca “Resetiranje izobraževanja in usposabljanja za digitalno dobo (Resetting education and training for the digital age)”, Ljubljana, 8.–9. november 2021

Dijaki so udeležence presenetili z razpravo, na kateri so izrazili jasna stališča o šoli prihodnosti: »Digitalizacija omogoča nadgradnjo izobraževanja. Sodobni načini poučevanja naj bodo interaktivni, s sodobno tehnologijo, ki bo omogočala več kot samo bazo podatkov. Želimo se učiti s prednostjo boljše simulacije tistega, k čemur ne moremo dostopati v fizični stik,  želimo si več sodelovanja z okoljem, kar digitalizacija omogoča hitreje in učinkoviteje.« Predstavili tudi slabosti digitalizacije, npr. pomanjkanje določenih spretnosti (pisanje na roko), neenaka dostopnost in pomanjkanje osebnih stikov.

Na voljo so posnetki konference, kjer so dostopne tudi razprave dijakov v okviru tematskega sklopa.

https://resetedu.eu/videos/

Mednarodna konferenca Resetting education and training for the digital age – VTISI DIJAKINJ

V ponedeljek, 8. 11. 2021, smo se odpravili v Ljubljano, kjer je v Grand Hotelu Union potekala mednarodna konferenca Resetting education and training for the digital age, na katero smo se z dijaki iz drugih srednjih šol po Sloveniji pripravljali zadnji mesec.

Ob prihodu smo dobili darilno vrečko, nato pa smo se odpravili v veliko Unionsko dvorano, kjer so dijaki iz Srednje vzgojiteljske šole, gimnazije in umetniške gimnazije Ljubljana imeli nastop, potem pa so se začeli  uvodnimi govori. Najprej je govorila Simona Kustec,  ministrica za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije. Ko je zaključila, smo si ogledali video Margaritisa Schinasa,  podpredsednika Evropske komisije in komisarja za zaščito evropskega načina življenja, nato pa še od Themisa Chronopoulosa, generalnega direktorja za izobraževanje, mladino, šport in kulturo.

Po njihovih govorih  je bil čas za predstavitev Ponastavitev izobraževanja in usposabljanja z nedavnimi raziskavami, ki nam jo je predstavila Riina Vuorikari. Sledil je 15- minutni premor.

Nato  smo se obiskovalci in predavatelji razdelili v tri skupine, saj so hkrati potekale tri različne vrste predstavitev. Z drugimi dijaki sva se odpravili v Stekleno dvorano, kjer smo poslušali različne predavatelje in jim skupaj z ostalimi poslušalci zastavljali vprašanja. Predavatelji, ki so se predstavljali v tej dvorani, so bili: Dana Redford, Marija Blažič, Peter Krebelj in Meta Jurca Sinkovič ter Katja Krey in Björn Rudzewitz. Ko so končali z zadnjo predstavitvijo, je prišel čas, da dijaki predstavimo svoje mišljenje o temi, ki smo si jo zadali – »učno okolje«.

Najprej  smo se predstavili, kdo smo in iz katere šole prihajamo, nato pa je vsak predstavil svojo temo. Na začetku je bilo govora o prednostih digitalizacije, nato o spremembah v učnem okolju, prednostih in slabostih sistema ocenjevanja in digitalnega portfelja, potem digitalizaciji  knjig, učbenikov in delovnih listov, mnenju dijakov o predmetnem gradivu ter o slabostih in rešitvah digitalizacije. Po naši predstavitvi je naša mentorica, Amela Sambolić Beganović, imela zaključni govor, nato pa je prišel čas za kosilo in dijaki smo se  odpravili domov.

Konferenca se nama je zdela  zelo zanimiva in pomembna in bi z veseljem ostali, da bi  lahko poslušali še predstavitve, ki so potekale naslednji dan, če ne bi imeli šole. Vse skupaj je bilo zelo poučno in izvedeli sva, kako delujejo nekatere šole izven Slovenije in koliko bolj oz. manj napredne so od naših. Z veseljem bi še kdaj sodelovali na kakšni konferenci s  podobno tematiko.

Laura in Katja Bembič, 4.PV

Morda vam bo všeč tudi...

Orodna vrstica za dostopnost